Optræd imødekommende-kurset - Læringsbevis.dk

Optræd imødekommende

I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.

Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.

Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.

Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
 

Sådan gør du:

  1. Kig materialet igennem, og søg gerne selv viden.
  2. Svar så godt du kan på spørgsmålene, og tryk: “Aflever”.
  3. Du får et bevis tilbage, på alt det værdifulde du kan.

Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk

Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.

Kursets længde

5 timer

Kursets pris

180 kr. inkl. moms

Det siger kursisterne om kurset

Nikolaj, 30 år, Brande (★★★★★)

"Når man vælger at bruge sin kælder til at bo i, som de gør i de store byer, så er det bydende nødvendigt at den er tør. Der er mange opgaver der skal løses i forbindelse med kældre."

Matilde, 28 år, København (★★★★★)

"Vi ser mange coronahunde, som folk liiige skal have lidt hjælp til at overkomme."

Andre kurser som måske er noget for dig

Lev af din kreativitet

Tag dette kursus og bliv meget klogere på kreativitet, og hvordan du kan leve af den.

Læs mere

Fakta om varme, kulde og træk kompakt version

Firmaer bruger dyre konsulenter udefra, til at fortælle dem at deres vinduer er utætte, og at det gør at medarbejderne ikke arbejder så godt som de kunne. Måske kunne de også bare have spurgt dig?

Læs mere

Indeklima luftfugtighed kompakt version

Firmaer bruger dyre konsulenter udefra, til at fortælle dem at deres luftkvalitet er forfærdelig. Det gør at medarbejderne ikke arbejder så godt som de kunne. Måske kunne de også bare have spurgt dig?

Læs mere

Indeklima luftkvalitet kompakt version

Firmaer bruger dyre konsulenter udefra, til at fortælle dem at deres luftkvalitet er forfærdelig. Det gør at medarbejderne ikke arbejder så godt som de kunne. Måske kunne de også bare have spurgt dig?

Læs mere